Bloggarkiv

lørdag 18. februar 2012

Vindror

Da har jeg fått kjøpt vindror, samme type som Jarle Andhøy har brukt i flere av sine seilas med Berserk.
Var ikke billig akkurat, men det blir nok noe av det vikrigste utstyret ombord under seilasen, det blir som et ekstra mannskaps medlem!
Har også kjøpt et Gopro HD Hero 2 action camera, konge kamera som tåler vann og kan dykkes med ned til 60m og som kan festes over alt man måtte finne på å feste det, som f.eks i masta under seilas:) Blir nok mange kule bilder og filmer!
Begynner å komme et stykke ned på utstyrslista nå, og jeg har vært forhåndsvis heldig med prisene, så jeg er i rute både med tanke på budsjett og tid!

Gleder meg bare til det blir litt varmere ute, så jeg får begynt å feste alt på båten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar