Bloggarkiv

tirsdag 12. juni 2012

Utur...

Etter mye stress og slit det siste halve året, begynner ting endelig å se bra ut.
Budsjettet ser ut til å være innenfor rekkevidde, Skuta er klar og jeg venter igrunn bare på at mannskapet skal mønstre på.
Da starter selvfølgelig ting å skje.... Det som kan gå galt, går galt..
Først havarerer motoren på bilen, mye av budsjettet var basert på salget av den bilen. Der ble det plutselig 60 000,- mindre på kontoen...
Jaja, ikke noe å gjøre med.. livet går videre, bare med litt mere fisking og litt mindre øl.
Da jeg såvidt har fått lagt det bak meg, får jeg brev fra NAV om at de har ubetalt feil beløp på dagpenger jeg mottok under perioden jeg ventet på lærlingeplass i fjor vinter..
Pjoink... 10 890 kr til i - på kontoen...
Det ser ut til å bli lite øl på turen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar